laupäev, 28. mai 2022

Autoblogi:Koenigsegg Gemera

 



Viimases blogi postituses tutvustan autot Koenigsegg Gemera. Koenigsegg Gemera on piiratud tootmisega neljaistmeline hübriidsõiduk, mida saab laadida pisitikust. Autot toodab Rootsi autootja Koenigsegg. Seda mudelit tutvustati esmakordselt 3.märtsil 2020. Gemera on esimene  Koenigseggi auto, millel on neli istet. Auto mootor kaalub vaid 70 kg ja selle nimi on Tiny Friendly Giant ehk (TFG). Automootori töömaht on pea 2000 cm3 ning sellel on kaks turbot ja kolm silindrit, mis juhivad esirattaid ja laadivad akusid. Algselt oli sellel 590 hobujõudu, kuid lisaks on ka 3 elektrimootorit, millel igal mootoril on 500 hobujõudu. Kõik kokku annavad 1100 hobujõudu elektrimootoritest ja kui arvestada ka mootorivõimsust, siis kokku on 1700 hobujõudu ja maksimaalne pöördemoment on 11000 nm. Need näidud on võimalikud, siis kui autot tangitakse E85 kütusega. Samas võib see töötada kui tangitakse kütust alates E100. Väidetavalt on mootoril ka silindrite väljalülitamise võimalus, mis peaks olema 20% kütusesäästlikum kui tavaline neljasilindriline sama töömahuga. Kui sõita ainult akude pealt, siis saab ainult sõita 50 km, Kui sõita hübriidrežiimis, siis sõiduulatus on üle 1000 km. Auto tippkiirus on 400 km/h ja 0-100 kiirendus on 1.9 sekundit.

Autor: K (Karl)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ferrari 250 GTO

Ferrari 250 GTO on GT auto, mida Ferrari tootis aastatel 1962-19 FIA Grand Touring Car 3. kategooria jaoks. Selle südameks oli F...